Meleg Erika

Kecskemét, Kossuth tér 5.

Főoldal > Michigen terápiás sín

Michigen terápiás sín

Napjaink agyonhajszolt életmódja, a sok stressz rányomja bélyegét éjszakai pihenésünkre is. Alvás közben gyakran szorítjuk, csikorgatjuk fogainkat. Meglepő, de a lakosság 70%-át érinti az éjszakai fogcsikorgatás, szorítás és az ezek okozta tünetek.

Mik is ezek?
- kattogó ízület
- fájdalmas rágóizmok
- kopott fogak
- fejfájás
- nyakfájás
- alvászavar
- fáradt ébredés
- arcfájdalmak
- fülzúgás

A tünetek mérsékelhetők Michigen terápíás sín használatával!

Hogyan segít?
- védi a fogakat szorítás, csikorgatás esetén
- kiegyenlíti a fogak találkozását
- relaxálja a rágóizmokat
- tehermentesíti az állkapocsízületet
- védi a fogpótlásokat, implantációs fogműveket is!

Hogyan készül?
Maximálisan kihasználva a fogászati digitalizáció lehetőségeit!
3Shape Trios intraorális scannerrel rögzítjük a statuszt, tehát hagyományos (gyakran kellemetlen) lenyomatvétel nélkül. A file-okat egy gombnyomással elküldjük a digitális laboratóriumba. A 3Shape speciális szoftverével megtervezik a készüléket, majd egy kifejezetten fogászati biokompatibilis anyagból 3D printerrel előállítják a Michigen készüléket!

A Michigén terápiás sín és a scanner, amivel fájdalommentesen levesszük a mintát:

LÁTHATATLAN FOGSZABÁLYZÓ

Mit látsz? Amit nem látsz! Nem kell évekre lemondanod a mosolyodról, itt a láthatatlan fogszabályzó!

FOGFEHÉRÍTÉS - OPALESCENE

A hófehér mosoly ma már nemcsak az amerikai sztárok kiváltsága. Magyarországon is már évek óta elérhető fogfehérítő kezelés, rendelőnkben is mindennapos feladat.

FOGIMPLANTÁTUM

Nyerje vissza egészséges mosolyát! A fogimplantátum a páciens életminőségének javítását szolgálja!