Meleg Erika

Kecskemét, Kossuth tér 5.

Főoldal > Professzionális szájhigiénikus kezelés

Professzionális szájhigiénikus kezelés

Mi a fogkő?

A fogon levő plakkból, lepedékből alakul ki, házilag egyáltalán nem lehet eltávolítani. Sok esetben a fogkő,a lepedék, az ételmaradékban levő baktériumok rossz leheletet okoznak.

Miért kell eltávolítani?

A fogkő nem elsősorban a fogszuvasodás miatt veszélyes, hanem mert a fog tartószöveteit teszi tönkre. A fogkő és a felszínén levő baktériumok ínygyulladást okoznak, amely professzionális kezeléssel még visszafordítható.

Súlyosabb esetben — a megfelelő kezelések elmaradása esetén — a gyulladás a fog rögzítő elemeire is ráterjed, amely  ínysorvadást, későbbiekben a fog meglazulását végül a fog elvesztését eredményezi.

Milyen gyakran kell eltávolítani a fogkövet?

A kövesedésre való hajlamtól , a táplálkozástól és részben a szájhigiénétől függ, milyen gyorsan alakul ki a fogkő, tehát milyen gyakran kell eltávolítani, de ajánlatos félévente, a kontrollvizit alkalmával megejteni.

Hogyan történik?

Rendelőnkben a német KAVO cég ultrahangos készülékével rezegtetjük le a köveket. Az apró fogkőszemcséket és elszineződéseket az  Airflow készülék kalcium-bikarbonát, nátrium-bikarbonát szemcséi távolítják el: Sima, tiszta tükörfelület jön létre. Végül személyre szabott szájápolási tanácsokkal segítjük Önöket!

Eredmény?

Tisztább, fehérebb, egészségesebb fogak és üde lehelet!

LÁTHATATLAN FOGSZABÁLYZÓ

Mit látsz? Amit nem látsz! Nem kell évekre lemondanod a mosolyodról, itt a láthatatlan fogszabályzó!

FOGFEHÉRÍTÉS - OPALESCENE

A hófehér mosoly ma már nemcsak az amerikai sztárok kiváltsága. Magyarországon is már évek óta elérhető fogfehérítő kezelés, rendelőnkben is mindennapos feladat.

FOGIMPLANTÁTUM

Nyerje vissza egészséges mosolyát! A fogimplantátum a páciens életminőségének javítását szolgálja!